8 Nov 2015

Cosmoderm Tea Tree Oil - Review


Assalamualaikum everyone..

Pernah dengar kan cosmoderm? Act brand ni dr malaysia. Saya pernah cuba dulu tahun 2013 rasanya, tapi masa tu kulit muka tak teruk sangat. Saya cuba untuk hilangkan pimple kt muka. So far masa tu saya cuba set ni tapi ada 1 je yang lain. Hm masa tu ok je pakai, berkesan kt kulit muka saya masa tu tapi biasalah bila effect dia lambat sikit saya jd give up & cuba produk lain.

Sekarang saya cuba pakai balik untuk repair kulit muka ni. Saya paling suka mask dia, um bau sedap sangat sebab bau mint tau. So bila sapu kt muka rasa berangin je hehehe. Tapi yang tak bestnya, kulit muka saya makin berminyak bila pakai set ni. Saya tak tahu kenapa, kulit muka saya memang tak boleh pakai krim or moisturizer. Mungkin saya belum jumpa yang sesuai.

                                   

Tea Tree Oil Purifying Mask THE BEST!



Sekarang saya dah stop pakai sebab rasa tak sesuai dengan kulit muka saya. Tapi produk ni memang berkesan untuk kulit berminyak & berjerawat, tengok kepada kesesuaian kulit masing2. So saya ingat nak jual set ni untuk yg memang pakai produk ni. Tapi untuk facial cleanser & toner saya bagi free sahaja sebab dah pakai separuh. Siapa nak, boleh singgah di instagram saya! 


Ok bye,
Assalamualaikum...


No comments:

Post a Comment